keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Hieno päivä!

Tässä yksi päivä aurinko paistoi ja tuntui ihan keväältä, vaikka pakkasta oli ihan kunnolla. Aurinko sai myös erään koiraeläimen mielen iloiseksi ja se juoksi ja pomppi päättömästi pitkin poikin lumikasoja ylös ja alas. Pyysin kauniisti, josko tämä hepuloitseva kengurun sukulaissielu malttaisi hetkeksi seisahtaa, jotta kuvaan saataisiin jotain muutakin kuin pelkkä ohi viuhahtava häntä. No Nuukhan otti sitten ihan asiaksi sen seisomisen ja poseerauksen.

Mä meen eka ylös ja sit mä meen alas ja sit mä meen ylös ja sit mä...
Okei okei, paikka paikka, onks tää hyvä?
Vai olisko istuen parempi?
Jos mä vaan vähän niinku chillailen tässä? 
Toinen kylki vielä. Ja katse kaukaisuuteen. Valmis!
Vähän leikkimielisyyttä vielä kehiin. Jep jep. Alkaisko nää olla nyt purkissa?
No okei, vielä yks yhteiskuva joo. 
Joko saa mennä? Saaks jo mennä?
'No mee nyt sit.' Jiihaa! On tässä nimittäin vähän muutakin puuhaa!
Esimerkiks juosta eka ylös ja sit juosta alas ja sit... 

Voi kun tällaisia päiviä olis enemmän!

2 kommenttia:

  1. Mun kullat siellä <3 Ihania talvikuvia...

    VastaaPoista
  2. Tuo Nuukin kieli..!! Mahtuuko se edes kokonaan sinne suuhun? ;) :D

    VastaaPoista